Geschreven door Frank en Margreet Korver , uit Hoorn
Wij hebben van 24 t/m 28 maart 2022 vier nachtjes in dit mooie appartement geslapen. Dit was inmiddels onze tweede keer en weer hebben we op en top genoten. De locatie in het Groningse Landschap is en blijft geweldig. Het appartement is heerlijk vertoeven. Op zaterdag hebben we aan een excursie deelgenomen waar ze op zoek gingen naar Stinzenplanten. Hierdoor zijn we op nog twee mooie plekken in Groningen geweest. We hebben erg geboft met het mooie zomerweer. Groningen, Karin en Ronny, we komen zeker weer.
Groetjes Frank en Margreet
Wilt u nog meer zien? Ga dan naar de pagina Gastenboek.
Ook dit jaar hebben we weer een Traveller Review Award gewonnen! Deze prijs is een erkenning van de gasten die ons weten te vinden via Booking.com en is gebaseerd op de reviews van deze gasten van de... lees verder »
De Graanrepubliek is episch muziektheater over klassenstrijd, activisme en historische gebeurtenissen die grote impact hebben op onze tijd. Van 5 augustus tot en met 6 september beleef je een unieke... lees verder »